1. ZAMÓWIENIE
1.1 Czy muszę otwierać konto, aby móc robić u Was zakupy?
Nie, nie musisz. Za każdym razem możesz dokonać zakupów i rozliczyć się jako gość. Jednak zakładając u nas konto, będziesz mógł składać zamówienia bez konieczności wpisywania swoich danych za każdym razem, gdy robisz u nas zakupy. Możesz zarejestrować się już teraz lub możesz najpierw rozpocząć zakupy i utworzyć konto, zanim przejdziesz do kasy na stronie koszyka.

1.2 Jak mogę/utworzyć konto?
Kliknij „Zaloguj się/Zarejestruj się”, a następnie „Utwórz konto” i podaj swoje dane osobowe.

1.3 Jak złożyć zamówienie?
Kup wybrane produkty i dodaj je do koszyka. Po zakończeniu możesz przejść do koszyka i dokonać płatności. Przed potwierdzeniem zakupów i płatności sprawdź i upewnij się, że wszystkie informacje są prawidłowe.

1.4 Mam problemy z dodawaniem artykułów do koszyka.
Będziesz mógł dodawać elementy tak długo, jak będą one dostępne. Może się zdarzyć, że przedmiot znajduje się w czyimś koszyku, dlatego status przedmiotu jest wyświetlany jako „Tymczasowo niedostępny”.

1.5 Jak mogę zapłacić za swoje zamówienia?
Akceptujemy płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24 i przy odbiorze.

1.6 Czy mogę zmienić i anulować swoje zamówienie?
Niestety nie możemy anulować złożonego zamówienia. Dzięki temu będziemy mogli sprawnie spakować Twoje zamówienia i zminimalizować błędy. Zaleca się sprawdzenie zamówienia przed jego złożeniem.

1.7 Mam kod rabatowy, jak mogę z niego skorzystać?
Wpisz kod kuponu w polu „Kod kuponu” i kliknij „Dodaj” na stronie koszyka przed przystąpieniem do realizacji transakcji. Pamiętaj, że nie możemy ręcznie zastosować kodu kuponu do Twojego zamówienia, jeśli nie wpisałeś go podczas realizacji transakcji. Przed potwierdzeniem zakupu upewnij się, że wszystkie informacje są prawidłowe
.

1.8 Skąd będę wiedzieć, czy moje zamówienie zostało potwierdzone?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Należy jednak pamiętać, że zamówienia zostaną wysłane dopiero po zatwierdzeniu płatności kartą kredytową oraz zweryfikowaniu adresu rozliczeniowego i adresu dostawy. Alternatywnie, jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce „Moje konto”.

2. WYSYŁKA I DOSTAWA
2.1 Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Wszystkie zamówienia będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych, z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy.

2.2 Ile czasu zajmie otrzymanie mojego zamówienia?
Standardowy czas dostawy kurierem wynosi około 2 dni roboczych,  od momentu złożenia zamówienia. 

2.3 Jak mogę śledzić moją dostawę?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem przesyłki. Możesz sprawdzić i śledzić status dostawy swoich zamówień.

2.4 Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki podawany jest podczas składania zamówienia i wybraniu opcji dostawy.

2.5 Czy mogę zmienić adres wysyłki po potwierdzeniu zamówienia?
Niestety nie możemy przekierować zamówień po potwierdzeniu zamówienia. Dlatego upewnij się, że podałeś prawidłowy adres wysyłki.

2.6 W moim zamówieniu brakuje elementu. Co mam zrobić?
Przepraszamy za przesłanie niekompletnego zamówienia. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem sklep@largo-men.pl, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

2.7 Otrzymałem wadliwy przedmiot, co powinienem zrobić?
Przepraszamy, jeśli otrzymałeś od nas wadliwy produkt. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem sklep@largo-men.pl, przesyłając migawkę produktu, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

2.8 Otrzymałem nieprawidłowy przedmiot, co mam zrobić?
Przepraszamy, jeśli otrzymałeś od nas wadliwy produkt. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem sklep@largo-men.pl, przesyłając migawkę produktu, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

2.9 Kupiłem niewłaściwy rozmiar lub kolor.
Nie zapewniamy wymiany ze względu na rozmiar lub kolor. Przyjmujemy jednak zwroty produktów zakupionych u nas. Tutaj możesz zapoznać się z naszą polityką zwrotów i wymian oraz jej procedurami.

2.10 Nie otrzymałem przesyłki, co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 10 dni roboczych, wyślij wiadomość e-mail do naszego Zespołu Obsługi Klienta na adres sklep@largo-men.pl, a my udzielimy Ci odpowiedniej pomocy